Cristina Chiriac
Elevă a Liceului „Dimitrie Cantemir”, premiată la faza naţională a Concursului „Petru Poni” FOTO
Joi, 02 Iunie, 2016
„Concursul Naţional de Chimie "Petru Poni" este adresat exclusiv elevilor de la filiera tehnologică. Competiţia a fost strânsă. Sunt mândră de elevii mei care au evoluat mult de la prima participare. O felicit din suflet pa Larisa care a demonstrat că munca şi perseverenţa sunt întotdeauna răsplătite. Am demonstrat încă o dată că la Liceul "Dimitrie Cantemir" Darabani se face performanţă şi la profilele tehnice” a precizat prof. Cristina Chiriac. ... continuare »
„Cantemirii” dărăbăneni vor să fie „Eroii Viitorului” VOTAŢI-I! GALERIE FOTO & VIDEO
Marti, 09 Iunie, 2015

Un grup de elevi ai Liceului „Dimitrie Cantemir” au realizat au proiect ecologic foarte interesant valorificând peturile care nu sunt biodegradabile pentru protejarea dar şi înfrumuseţarea mediului înconjurător. 6 elevi care formează echipa „Cantemirii”, coordonată de prof. Cristina Chiriac participă la Consursul de ştiinţe „Eroii Viitorului”, sperând să câştige cu ajutorul voturilor noastre cel puţin Premiul de popularitate, contravaloarea p ... continuare »
Rezultate de excepţie obţinute de elevii dărăbăneni la Olimpiada „Ştiinţele Pământului”
Marti, 17 Martie, 2015
Week-endul trecut, a avut la la Liceul de Artă „Ştefan Luchian” din Botoşani faza judeţeană a Olimpiadei Interdisciplinară „Ştiinţele Pământului”. În urma concursului la disciplinele fizică, biologie, chimie şi geografie, cei trei elevi ai Liceului „Dimitrie Cantemir” au obţinut o menţiune, locul III, dar şi primul loc, care îl califică pe Emanuel Luca la faza naţională a competiţiei. „În primul rân ... continuare »

Câteva imagini mai strălucite de la prima ediție a Maratonul Nordului din Botoșani.

Dărăbănenii se pot mândri cu încă un academician ”Gândul și sufletul meu se leagă…”